Electronic Data Interchange (EDI)

EDI mit Haberkorn

Višja učinkovitost, avtomatizirani procesi – EDI s Haberkornom

Avtomatizacija procesov zvišuje učinkovitost, zmanjšuje stroške in pospešuje izmenjavo podatkov. S Haberkornom dobite pravega partnerja za varno, hitro in zanesljivo opravljanje elektronskih procesov in izmenjave podatkov.

Elektronski poslovni procesi se ponašajo z dvema zelo občutnima prednositma: v veliki meri ne potrebujejo papirja in ni dvojnih ali večkratnih različic podatkov. Ni potrebno vedno iskati in upoštevati enakih številk za naročanje ali pa pozicij, izdelkov, dobavnic itn., saj se bodo ti avtomatsko zamenjali in posodabljali.

 

 


Podrobnosti o Electronic Data Interchange (EDI)

Einfach aus Ihrem System bestellen.
Elektronsko naročanje

Naročila oddajate preko svojega ERP sistema po svojih postopkih in pravilih.

Naročilo bo v elektronski obliki posredovano podjetju Haberkorn, kjer bo takoj obdelano.

Auftragsbestätigung elektronisch empfangen
Potrditev naročila in dobavnica v elektronski obliki

Potrditev naročila prejmete takoj in ste tako kar nahitreje obveščeni o načrtovanem času dostave.

Z elektronsko dobavnico boste lažje optimizirali razporeditev prihoda vaših pošiljk.

 

 

Elektronische Rechnung und automatisierte Buchungen
Elektronski račun

Z elektronskim računom lahko izpopolnimo avtomatizacijo procesov, temu lahko primerno sledijo tudi rezervacije.


Dopolnilne storitve