Menu
Storitve

Preprosta integracija z OCI – spletna trgovina kot del vaše nabave

Zaslon z različnimi ikonami

Open Catalog Interface (OCI), imenovan tudi Punchout, spletno trgovino Haberkorn popolnoma integrira v vašo nabavo. Podpiramo OCI vmesnike, ki jih ponuja SAP ter Punchout vmesnike drugih ponudnikov v vašem ERP sistemu. Standardiziran vmesnik je preprost za namestitev in združuje prednosti lastne programske opreme s prednostmi spletne trgovine.

Vaša prednost na prvi pogled
  • Razširitev od EDI z OCI je korak od avtomatizacije do popolne avtomatizacije in prinaša ogromno prednosti.

  • Izdelki več ne rabijo biti obdelani v ERP sistemu, ampak se prevzamejo kar iz Haberkornove spletne trgovine.

  • O času dostave več ni treba poizvedovati ali pa čakati na potrdilo naročila. Dobavni čas je viden takoj.

  • Cen več ni treba shranjevati v ERP sistem, ampak se lahko preprosto uporabi Haberkornova spletna trgovina. Tako boste imeli vedno najnovejše podatke.

  • Pozicije naročil več ni treba vnašati ročno. Za podatke, ki jih importiramo iz spletne trgovino avtomatsko v naročilo stranke, se vnesejo samo splošne informacije (naslov dostave, naročnik itn.).

  • Izdelkov ni treba več ročno razporejati v določene skupine. Standardna klasifikacije ter skupine lahko uredimo z OCI vmesnikom. Tako se bo dodelitev uredila samodejno.

  • Pogosto naročene izdelke ne rabite več naročiti ročno. Sedaj lahko generirate predloge za naročilo, ki bistveno olajšajo postopek.

Tako gre naprej
  1. Izdelke poiščite v lastnem ERP in napolnite svojo nakupovalno košarico
    Ko želite naročiti blago, greste v spletno trgovino, kjer poiščete izdelke in jih daste v svojo nakupovalno košarico. Dostopate lahko do aktualnih izdelkov, cen in razpoložljivosti, ne da bi morali podatke vnašati in posodabljati v lastnem sistemu.

  2. Nakupovalna košarica bo poslana in oblikovana v prejeto naročilo
    Nakupovalna košarica ne bo direktno obdelana v spletni trgovini, ampak bo poslana v vaš sistem, kjer bo oblikovana v prejeto naročilo. S tem bodo preneseni vsi izbrani podatki, ki jih potrebujete v svojem sistemu.

  3. Naročilo bo poslano iz lastnega sistema
    Ko naročilo zaključite, nam ga pošljete iz svojega sistema. V idealnem primeru ste to storili z EDI in tako popolnoma izkoristili prednosti elektronskega procesa. Tako boste lahko potrdilo naročila, dobavnico in račun dobili elektronsko ter ga avtomatsko obdelali.

Registrirajte se in vprašajte strokovnjake

Tudi v digitalnem svetu ohranjamo osebne stike in vam ponujamo najboljše možne storitve. Prijavite se in na voljo vam bodo vsi naši strokovnjaki.
Z veseljem pomagamo tudi neregistriranim uporabnikom.
Pošljite sporočiloSkrij obrazec

Pošljite sporočilo

Prekliči
Ste prvič pri nas?
Prosimo prijavite se ali pa se registrirajte. Tako nas boste lažje kontaktirali.
Kontakt

Kontaktirajte nas
Prijavite se in kontaktirajte vašega svetovalca. Z veseljem pa pomagamo tudi neregistriranim kupcem.

Kontakt

Več možnosti za kontakt

Pošljite sporočilo Naša prodajna ekipa
Izberite prodajni programNazaj Zapri
Blagovne znamke