Menu

Podrobnosti o zaposlitvi

Karrieredetails

Haberkorn je zgodba o ljubezni. Leopold Haberkorn in Frieda Moosbrugger sta se spoznala v Bregenzu in leta 1932 ustanovila podjetje F. Haberkorn. Na začetku zgodbe se je vse vrtelo okrog gasilstva in vrvi, danes pa je Haberkorn eden največjih trgovcev v Evropi. Kot najzanesljivejši partner oskrbujemo stranke na področju industrije in gradbeništva z zaščitno opremo, mazivi in tehničnimi izdelki. Postanite tudi vi del te zgodbe o uspehu.

 

Strokovnjak/-inja za svetovanje strankam (interni prodajni oddelek)

Kadar so srečne vaše stranke, ste srečni tudi vi. Preko telefona ali E-pošte – za naše stranke ste vi prva postaja na poti do njihovega želenega izdelka. Vaše kompetentno svetovanje omogoča uspešno in rutinirano zaključevanje majhnih ter velikih naročil. Vam ponekod primanjkuje nekaj tehničnega znanja? Ne skrbite, izpopolnili ga bomo skupaj!

 

KAJ LAHKO PRIČAKUJETE

Ko se srečata trgovanje in tehnika

  • Vzpostavljanje dolgoročnih odnosov s strankami in vzdrževanje le-teh skupaj z našo zunanjo službo.
  • Strokovno in zavzeto telefonsko svetovanje strankam, sprejemanje ustreznih odločitev glede sortimentov in skrb za uspešno zaključevanje ponudb.
  • Opravljanje vloge vmesne točke med stranko in nakupom ter skrb za pravočasno dostavo blaga, ki ga je naročila stranka.
  • Aktivno spremljanje strank do naše spletne trgovine v vlogi informacijskega sistema in sistema za naročanje.
  • Razumevanje potreb stranke ter profesionalna podpora strank.
  • V naši prodajni ekipi vlada sproščeno vzdušje, zato se boste tukaj počutili odlično.
  • Predlogi in ideje so vedno dobrodošli. Spodbujamo aktivno sodelovanje in individualni razvoj.
  • Vaše plačilo je glede na izkušnje in kvalifikacije bistveno višje, kot je zapisano v kolektivni pogodbi, saj pri nas uspehe nagrajujemo. Če naša ekipa doseže zastavljen cilj, vsak član ekipe prejme dodatno premijo.

 

KAJ PRIČAKUJEMO OD VAS

Usmerjenost k strankam. Veselje pri prodaji. Zavzetost. Organiziranost.

  • Ustrezno prodajno ali tehnično izobrazbo: 6 ali 7 stopnje. Večletne delovne izkušnje predstavljajo prednost.
  • Komunikativnost in veselje do dela z ljudmi.
  • Zadovoljstvo stranke je za vas na prvem mestu. Ohranjate pregled nad prometom in ste pozorni na nove priložnosti.
  • Organizacijski talent in razumevanje, ki vam pomaga, da ohranjate preglednost tudi pri zahtevnejših nalogah. Tudi v razburljivih okoliščinah ostanete mirni in najdete pragmatične rešitve.
  • Zanesljivo, samozavestno ter odgovorno opravljanje svojih nalog.
  • Ste vešči pri uporabi MS-Office in kažete zanimanje za tehnične zadeve.

 

Prijavite se na delovno mesto: Strokovnjak/-inja za svetovanje strankam
Ste prvič pri nas?
Prosimo prijavite se ali pa se registrirajte. Tako nas boste lažje kontaktirali.
Kontakt

Kontaktirajte nas
Prijavite se in kontaktirajte vašega svetovalca. Z veseljem pa pomagamo tudi neregistriranim kupcem.

Kontakt
Izberite prodajni programNazaj Zapri
Blagovne znamke